godnatt

2013-11-19 01:09:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
 
Haha åh min powernap blev lite lång, vaknade vid fyra av att adina ringde så då var det bara att kliva upp. Hjälpte morsan att laga mat och sen så körde jag till adina, vi satt ute och snackade med jennifer ett bra tag. OCH JUSTE HAR FÅTT SKORNA NU! WEHO! Döds nöjd! sjukt sköna, fick även lite saker av henne. Gullisnuttan!
Vi la oss och titta på Ravenswood och såklart somnar adina, jag sitter där i halv panik och är döden rädd. Men fick bara bita ihop eftersom kvinnan är omöjlig att väcka. Så ringde mami och så körde jag hem sen. Fick även ta adinas nyckel för att komma och väcka henne imorgon, hoppas hon sover när jag kommer för ett fint uppvaknande ska det inte bli.
 
Imorgon står klockan på 09:30 då jag har möte på sjukhuset klockan halv tio. Så less på alla möten hit och dit. Ska även på arbetsförmedlingen på onsdag, få hjälp med cv och personligtbrev. orkar inte.
Så nu ska jag kika weheartit, tumblr sen titta på paradise hotel och pistvakt. 
xoxo

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback