frustrerad

2013-11-16 02:29:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja jag vaknade två timmar innan jag skulle börja, åker på kvantum sen jobb. Jobbade till typ halv tio, mötte upp felicks sen åkte jag till hanna. Hon, maria & gustav satt där och drack. Sen skulle dom på marité så jag följde med dit. Roligt även fast jag va nykter, dock så är det så många som går på krogen och är så otroligt störiga. Folk tar ögonkontakt med en sen går dom förbi och släger axeln i mig. Vad är problemet? Kan man inte bara gå ut och ha kul? Jag förstår mig inte på dessa individer som kommer för att bråka och provocera. Kan inte räkna hur många blickar, puttar, knuffningar jag fått på krogen som har varit med flit. Jag kan förstå när det är trångt att det inte är lätt att komma fram utan att knuffa till någon. Men när folk går förbi och verkligen puttar en. Alltså jag blir galen. Samma med alla blickar, när jag får dom så ler jag bara och ser glad ut. För varför ska deras bad behavior paja min kväll? 
 
Så onödigt. Det som är värre är otrevlig personal. Jag förstår mig inte på människor som tar på sig ett jobb där verkligen deras jobb är att vara glad och trevlig. När man jobbar på en krog så får man vara beredd på att människor är fulla, otrevliga & odrägliga. Men bara för det så ska man inte vara så seriös. Alltså bitch please. Ta det med en nypa salt. Man kan inte gilla alla här i världen, men man kan ändå vara trevlig när man jobbar. Om man nu vill sätta upp käften tillbaka så får man väl göra det när man är ledig från jobbet? 
 
Nej alltså, jag spyr på mänskligheten.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback