2013-11-08 03:23:01 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
lite gamla söta bilder på mig och tess♥
 
 
 
Har kännt mig som en slav på jobbet. Fick städa i källaren, lägga upp allt på hyllor, plocka miljontals skruvar som låg över hela golvet. Fick även lägga in all tvätt i garderoben men det värsta va nog att släga allt glas. Inte att det var jobbigt men att slänga ner allt glas i en soptunna, alltså tror helt seriöst att jag skulle få hörselskador. 
 
Efter jag slutade jobba så gick jag och hämtade mitt tyg hos natalie, besvikelsen när jag inser att jag inte alls har mycket tyg kvar av det jag behövde.. Sen kom felicks och hämtade mig, vi åkte runt i hans pärla. Träffade philip, gabbe och millberg, åkte runt hit och dit. Tillslut så åker jag och felicks på maxi, måste få dela med mig av hur lycklig jag är att dom säljer julmust igen. Bästa med november och december är typ julmusten. 
 
Sen åkte vi en sväng till, hämtade upp robin, pontus och mange. Gled runt ett tag sen åkte vi alla hem.
 
Imorgon så står jobb och läxhjälp på schemat! Ska hjälpa tess med en uppgift om diabetes, får hon dåligt betyg på den så blir jag faktiskt riktigt förbannad haha. Sen på jobbet ska jag dela ut reklamblad. Härligt att få gå ut och gå på jobbtid haha. Efter det ska jag hänga med sofia, ska bli så lovely.
 
Nu måste jag försöka sova om jag ska kunna få någon sömn överhuvudtaget inatt.
Uppstigning klockan 11 imorgon så.
xoxo

Kommentarer
sofia

hej nikita! jag har några frågor här till dig? :)
1. vart jobbar du? och trivs du med vart du jobbar och är personalen snäll?
2. har tess barn? :)
3. hur gammal är du?
tack på förhand!
kram!

2013-11-12 16:46:16

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback