ensamma dagar

2013-11-05 02:05:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Gud, blev så less på va hemma så tog på mig skorna och gick till mormor & morfar. Det var bäcksvart halva vägen och jag som är så mörkrädd. Drog på högsta volymen i lurarna och gick runt med lampan på mobilen och kände bara play cool nikita, play cool... Fy förstår inte varför jag är så rädd för mörkret. 
 
När jag kom upp till mormor&morfar så satte jag mig och spelade på pianot, eller ja det är elektroniskt vet inte vad det heter. Orgel kanske? haha. Satt iallafall där ett tag, spelade liten truddilutt sen kände jag att det stack i fingrarna. Tänkte bara nu måste jag sy! Håller på sy om en klänning till en topp, något gammalt jag haft sen jag va  liten typ. Håller även på sy en annan tröja och hade tappat bort tyget jag skulle ha till arnarna. Så kom jag på idag att jag hade lämnat det hos Natalie för typ ett år sedan haha.. Så imorgon ska jag hämta det så jag kan göra klart min tröja, får bara hoppas att den blir som jag vill att den ska. 
 
Jag funderar även på att kanske göra en nyårsklänning! Lite utmaning osv, men när jag ändå inte har något att göra så kan jag sitta och sy istället!
 
Nu ska jag fortsätta att titta på the cosby show, har fastnat totalt. 
xoxo

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback