B DOUBLE O T Y

2013-11-04 19:45:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
Gud så tom jag känner mig!
Vaknade vid sex nu på eftermiddagen, världens huvudvärk och helt dizzy. Känner jämt mig såhär när jag sover fel timmar. Nu känner jag mig bara så rastlös, skulle behöva ett maratonlopp typ. 
 
Inatt så stog jag i mitt rum och bara dansade runt och fy vad jag saknar att dansa. Men så fort jag är bland folk eller på dansskolor så blir jag så stel! Vågar inte ta ut mina rörelser, vågar inte visa vad jag går för typ. Det är fan små störigt att vara sån jävla pussy! Eftersom jag inte har något planerat den här veckan ska jag nog åka till torvalla imorgon och låna danslokalen där! Om jag inte sover bort hela dagen igen så.. haha.
 
Om ni vill se någon med riktig talang så kan ni kolla på Shereen Jenkins vines! Alltså hon är helt otrolig!
 
Nu ska jag lägga mig ner och kolla på the cosby show.
xoxo

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback