amber romance

2013-11-22 02:04:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
Har sovit typ hela dagen, sov hos adina igår. Hon däckade sjukt tidigt så jag satt uppe och titta på tv, målade naglarna, käkade lite, där vid fyra la jag mig och sov. Vaknade ett, åkte hem nästan direkt för jag hade inget batteri på telefonen, somnade i soffan, åt middag sen åkte jag och dela ut reklam för jobbet. Det var något jävulskt kallt kan jag säga. Gick tillslut förbi Peter & där var det fullt hus som vanligt. Sen vidare till felicks, vi åkte på ica sen åkte jag hem. 
 
Imorgon blir det jobb igen, lördag också. Lite ledsamt att bara jobba helg, men det får jag väl ta. Ska kolla om det finns någon möjlighet att vara ledig nån helg framöver! huva!
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback