jaha då var det min tur.

2013-06-11 00:09:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
 
Efter en månads paus så är jag tillbaka. 
Är nu arbetslös, och hur känns det? 
 
Nja sådär faktsikt. Har nog aldrig känt mig såhär värdelös i hela mitt liv, har inte längre skolan som en trygghet utan nu måste jag klara mig själv. Det känns helt sjukt om jag ska vara ärlig. Att nu, nu ska jag inte gå i gymnasiet något mer, jag ska inte gå till skolan, jag kommer inte träffa alla mäniskor jag nu träffat nästan varje dag i fyra år. 
 
Vad ska jag göra nu?

Jag lär väl skriva in mig på arbetsförmedlingen, leta jobb, försöka ta ett körkort någon gång, sen ska jag försöka ta det lugnt bara. Dansa, sola, bada, njuta av den lilla sommaren vi får här i östersund.
 
Vad ska jag göra sen?
Ja, söka jobb längre ner i sverige, funderat på stockholm eller göteborg. Söka kanske till en skola, jobba upp mina betyg. Flytta är iallafall prio1. Åka utomlands, London och till något varmt ställe. 
 
Hur ser framtiden ut Nikita?
Framtiden är ung, precis som jag. Hade inte tänkt att växa upp förän jag är ca 30. YOLO, lever bara en gång. Ska ta risker, försöka göra det omöjliga. #överleva
 
Har saknat att knappa på min dator, tråkigt nog så säger jag adjö till den ikväll. Adjö föralltid typ. Tror inte jag får tillbaka den efter sommaren eftersom jag inte gick ut med bra betyg. Oklart, så i sommar är jag iallfall datorlös. Funderar starkt på att byta upp mig, kanske en mac. Tänker inte känna mig gammal redan för att jag inte förstår mig på en mac dator haha. 
 
Så nu gäller det att tjäna pengar, fan allt kostar pengar. Till och med kliva upp ur sängen. Så nu börjar ett helt nytt liv, kommer ske stora förändringar. Så nu ska jag bara ta tag i mitt liv. Sen så får vi se vart jag hamnar,
 
Jag skriver snart igen. 
För det här var otroligt skönt. 
Love

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback