infinity

2013-06-21 03:43:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


bild från min instagram @nikitafilen
 
 
Vad ska man skriva?
Känns precis som när man har någon stor uppsats som ska göras och man hör hur alla börjar skriva och byta blad. Skrivkramp? kallas det så? egentligen har jag väl flera hundra sidor jag kan skriva. Om mina tankar, vad jag tycker, vad jag gjort, hur jag mår osv. Men vafan, mitt liv är så ointressant som det bara går. Jag sover, är ute hela nätterna och kommer oftast hem där mellan 2-6 på morgonen.
 
Annars så vaknade jag lika sent som vanligt idag, runt fem tiden. Vid åtta körde jag till torvalla för att träffa min kära vän adina som kom hem från turkiet idag. Vi snackade, kollade på underbart fula bilder från turkiet.

Ångrar starkt att jag inte följde med!
 
Den här veckan har jag varit med angelica nästan varje dag, känns otroligt skönt att vara med henne. Varje minut är en upplevelse. Sjuka saker säger jag bara. Vi har gått skogsvägar, fått spindelnät i ansiktet och varit hyfsat jävla yolo. Gått mins 2 mil känns det som.
 
Imorgon, eller ja idag är det midsommar, har inte riktigt bestämt mig vart jag ska än. Så börjar få lite panik över det, hatar när det finns fler än en möjlighet. Planerna är iallafall att vara redlös, fullast vinner, botten upp och resten i håret osv. 
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback