dream

2013-06-11 21:57:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


1. Jag och Emma på campange frukosten - 2. Jag och Adina unnade oss i måndags. - 3 Jag och Maja på Disco SM.
 
 
 
Har fortfarande kvar min dator halleluja.
Somnade vid fyra inatt och skulle kliva upp vid sju tiden för att åka på röntgen. Förstår inte ens varför jag ska åka dit. De ska röntga min handled igen som jag bröt för snart sex år sedan. Waste of time. Så satt klockan på sju, orkade verkligen inte kliva upp. Drog mig till halv åtta och tänkte att det var fan dags att kliva upp. Egentligen skulle jag dit klockan kvart i åtta. Mamma letar rätt på remissen så såg hon att det var imorgon jag skulle dit. Jag vände på mig och sa Godnatt bara. 
 
Sen idag så åkte jag till stan vid tre, mötte upp Maja. Tog bussen till blå center och hämtade dancehall nyckeln. Sen snacka vi skit, dansade och fulade oss. Härligt att få dansa av sig lite. Gick hem till Maja kollade på massa Vine klipp, garva läppen av oss osv. 
 
Sen var det hemgång, fick vänta i en halvtimme på mamma. Hon prioreterade att åka på ica maxi innan hon hämtade mig. tack morsan!
 
Så nu sitter jag här igen, i min säng. Grubblar för morgondagen. Då jag vet att jag måste göra massa ärenden. Fan jobbigt att klassas som vuxen alltså. 
 
Nu ska jag lägga mig i en skön position, titta på lite gordie shore. 
Sen försöka hitta första avsnittet på PLL som kommer ut idag! omg, so fab. ♥
 

Tills vidare, ha en skön kväll.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback