YOLO

2013-01-09 22:02:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hello sunshines, dygnade igår. Förstår inte varför eftersom jag var ledig från skolan. Åkte till banken och fixade lite, sen åkte jag till sjukgymnasten tränade! (yeah) fick reda på att jag fått en inflammation i ryggen och att det är därför jag har så ont hela tiden. Segt. Åkte hem käkade och sen drog jag in och var med Tess hela kvällen, pratade var tvungen att gå rundor på stan för att jag inte skulle somna.

Åkte hem vid åtta somnade vid nio, blev väckt tolv trodde klockan var åtta. Sen vaknade jag vid tre var vaken ett tag. Så har fått jätte dålig sömn nu.

Idag mötte jag upp tess vid halv tolv, umgicks, gick till min skola. Jag pluggade! Fuck vad skönt det kändes för en gångs skull. Efter skolan drog jag till adina och kom precis hem därifrån nu. 

Nu ska jag försöka lägga mig och sova, fast jag lär inte somna förän om några timmar.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback