sen en tid tillbaka

2013-01-07 18:47:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Har suttit de här senaste dagarna och gjort hanna och jolines blogg. Den är fortfarande inte riktigt klar men det är anledningen varför det inte skrivits något här. Klev upp klockan halv sex imorse, vaknade av mig själv och kände att det inte var någon mening att somna om. Missade bussen, tog nästa.
När jag kommer till skolan så har vi inget internet så vi kan inte göra någonting. Så jag satt där. I tre timmar. Utan att göra något. Drog sen på stan, mötte upp adina, bokade riskettan, fixade in adina på körskolan osv.
Sen åkte jag och adina hem till henne, jag somnade tillslut i deras soffa (ovanligt). 
 
Imorgon är det möte på banken och sjukgymnast. Får se vad som händer senare tid på morgondagens dygn. 
 
har förövrigt laddat ner badoo, jag skrattar så mycket. Det är så roligt att se hur desperata vissa är, "*** vill titta  på schlager med en tjej mellan 18-40" haha åh.
 
Fick även en kommentar, En frida som ville att jag skulle lägga ut outfit bilder. Det blir troligen inte så att jag kommer göra det. För det är inte riktigt min grej. 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback