on top of the world

2013-01-08 04:44:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



vill dansa, stretcha, bli vig, bli fit!!!!
 
 
Somnade vi sju ikväll precis efter jag skrev förra inlägget typ, vaknade vid elva och har sedan dess inte kunnat somna om. Har gjort två uppgifter nu när jag har varit uppe och funderar på göra några fler. Det är bara så krävande och jobbigt.. 
 
Jag har räknat ihop att jag har 16 uppgifter från förra terminen kvar att göra, så ska jag göra projekt arbete också.. Det är så mycket, måste även göra klart matten, psykologin och engelska b. Kommer inte vara sån frid och fröjd för mig. MEN därför är det såna här nätter som är så bra för då gör jag någonting!
 
Nu ska jag fortsätta med historian, får se om det går bra.
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback