all eyes on me

2013-01-03 06:01:57 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


 
en mindre swag felicks och en duckface nikita med sin nya tröja. yolo.
 

Det har varit helt sinnessjukt idag, vid åtta imorse så pratade jag med emma i min klass för jag ville ha röksällskap, läste upp min to do list 2013 för henne. Börjar må kasst och kollar mitt blodsocker, ligger på 1.6 vilket är snuskigt lågt. Går och väcker mamma så ställer hon sig och lagar mat till mig, så söt. 
 
Somnade efter det, vaknade vid tre, åt, sov till sex vaknade då av att jag mådde dåligt igen och låg då på 1.3 vilket är så sjukt obehagligt! Åt, somnade och vaknade tillsslut klockan nio.. Så hela dagen var förstörd. Duschade och gjorde mig iordning och åkte sedan till tess som försökt fått tag på mig sen klockan ett på dagen haha. Pratade, gick på ok osv. Sen vid två tiden hämtade felicks mig. Vi skjutsade hem laxen och henke sen åkte vi och pratade lite, han muppa sig sen skjutsade han hem mig. 
 
Det blir lätt att dygna idag för jag ska upp klockan nio, får försöka hitta på något så jag inte somnar fel tid idag. 
Nu ska jag sätta mig och börja lite på en design till hanna och joline, se om jag kommer någonvart . 
 
 

Kommentarer

du är bääääääst!!!

2013-01-04 13:35:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback