aj

2013-01-02 04:03:51 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


fuck bitches, get money.
bild från igår
 
 
Gav felicks förtoendet att blogga, så är han bara dryg. Tyckte typ att han kunde skriva något roligare. Han är så dryg ibland. Iallafall så är det 2013 nu, kommer ihåg 2012 som om det var i förrgår. Igår var det roligt,kaos,swag, levde yolo liv osv. Annars så mådde man, sov hos adina. Har varit så äcklig idag. Lökig och förjävlig. Sitter nu och sippar på en kåla, inväntar hon game. Byta linje till it typ, lökigt. 
 
Annars så är jag bara allmänt swag yolo osv. Håller på att göra en 2013 lista, så värt. Allt jag ska göra. För att jag är sååå jävla skön. Fan vad jag ska vara bra i år. Lite bättre än andra dagar.
Nu svamlar jag.
AJ
 
Nu - hon, gg hörs

Kommentarer

jag vill gärna ha lite inspiration, så dela gärna med dig av dina saker som du skall göra det här året!

jaaa, jag gillar att kommentera din blogg NikitA, hihihi

2013-01-04 14:00:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback