tappat känslan för det här alltså.

2012-09-24 23:40:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gud, jag är ruskigt dålig på det här alltså.
Har hängt lite med tess och natalie idag på deras skola, känner att jag är så skolless själv så sitter helldre och spelar fia med knuff. Efter det så åkte jag till min kära lilla mormor som så snällt håller på hjälpa mig med min dräkt, hoppas den blir skitsnygg! 
 
Annars så har jag dansat och hängt med sofia ikväll och sitter nu och krånglar med den här jävla studentkryssningen som min idiotiska klasskompis marcus pillat på. 
 
Annars då, jo det rullar på. Taggar tävling nästa vecka, dancehall ska även åka så då får jag umgås med Rebecca lite. Tagga och peppe henne till max! 
 
Men nu ska jag sätta mig med en kopp te och lite big bang theory, puss.
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback