jag tar emot dig ifall du faller.

2012-09-05 00:45:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Kan inte sluta tänka.
Tänka på hur glad du gör mig varje gång jag är ledsen.
Hur roligt jag har när jag är med dig, aldrig en tråkig stund.
Jag kan rabbla upp över 100 saker jag verkligen älskar att du gör.
Som när du låtsas bry dig.
Haha åh
 
Kan inte sluta tänka på hur mycket vi skrattat, gråtit, dansat och busat tillsammans.
Och jag kan verkligen inte sluta tänka på hur ont det gör att vi inte ses längre.
Ett telefon samtal är inte samma sak.
Några sms är inte samma sak.
Jag är så vilse utan dig.
Skulle ge allt för att bara få åka hem till dig.
Krama om dig, sitta i din soffa, kolla på disney channel, prata, skratta, springa ut i varje pause på programmen.
 
Det är väldigt jobbigt när det känns som att du har försvunnit helt bara för att du har flyttat flera mil bort.
Att veta att du inte kommer hit på länge gör ont.
Att inte få träffa dig förstör mig.
 
Jag känner mig så ensam. 
Det gör jag verkligen.
När jag är på dansen känns det så tomt, så ensamt. 
För jag vet inte vem jag ska skratta med, bråka med om steg.
Allt känns så annorlunda. 
 
Det känns annorlunda att inte träffa dina föräldrar.
Det känns annorlunda att inte vara i torvalla längre.
Det känns annorlunda att inte dansa med dig längre.
Det känns som hela livet har fått en förändring. 
 
Men samtidigt som jag är så ledsen, är jag så glad.
Glad att du trivs.
Glad att du har det bra på skolan.
Glad att du fortsätter dansa.
Glad att du mår bra.
Glad att vi kommer alltid ha något att berätta för varandra när vi pratar med varandra.
 
Kan gråta, för att jag saknar dig så mycket,
Det kan komma glädje tårar för att jag vet att du har det så mycket bättre. 
Bättre än vad du kan ha haft det här.
Bättre än mig.
 
Men nu till det hela.
Att jag älskar dig.
Så himla mycket.
Min fina älskade vän.
Kommer aldrig i hela mitt liv hitta någon som du.
 
För du är den finaste jag vet.
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback