Vakna med the voice

2012-10-19 07:14:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter och skrattar åt mig själv medans jag tittar på vakna med the voice. Just nu för tillfället så kör de breakdance battle haha, vilket jävla skönt jobb de har alltså!
Så skönt att dom spelar peppande musik så jag kan vakna till oredtligt, kliar i fingrarna och kittlas i benen. Vill bara ställa mig upp och dansa! De är så jävla sköna så jag tror jag dör. 
 
Jag har inte sovit en blund än och känner att det inte är någon mening är inte ens trött än så det spelade inte sån stor roll det heller. Jag funderar på vad jag ska göra hela dagen idag. Sitter jag hemma kommer jag dö av tristess. Skit less på att sitta vid datorn nu för jag har typ gjort det i 5 timmar.. Min bror blev lika less och frågade om vi skulle spela kort haha, såklart vann jag alla 4 gånger. 
 
Insåg att jag inte kan dra ut ikväll för jag ska vara på dawes klockan elva imorgon för att lära mig dans och få veta vilka/vilken av de nya tävlingsdansarna jag ska ta hand om / bli fadder till. Är faktiskt väldigt spännande, alla är så söta så jag får spunk. 
 
Kanske ska ta och städa rummet så min mor blir glad när hon vaknar, på + listan till jul.
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback