Tjäna!

2012-10-20 08:01:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ligger fortfarande vaken, har inte fått en blund än. Somnade vid halv åtta imorse/igår morgon eller vad det blir, vaknade vid två. Bråkade med mamma igen (som sagt, vardagssyssla), låg i sängen så länge jag kunde och sedan åkte jag in till stan. Ringde Sofia, hon och Pelle hämtade mig och Sofia var så jävla hungrig, märktes mycket på hennes körande. När vi åkt runt och hämtat upp alla så åkte vi till kvarterskrogen Oden som det så fint heter. Dom har fått till det riktigt snyggt där alltså. Dom käkade, jag tittade på, sedan gick jag upp till Natalie.

Blev att jag och Natalie nördade farmville (<3) kollade på x factor, drack kåla, åt lite nutella osv. Vi försökte oss även på ett 1000 bitars pussel, men båda har för lite tålamod för det. Vi har skrattat, varit arga, ätit clementiner, dreglat av allt skratt. Vi hade så jäkla roligt! Sen hämtade Sofia och Co. Upp mig, Sofia var inte alls kry, alla var så påverkad av alkoholhaltiga drycker. Hängde med dom ett tag sen åkte jag hem. Ligger fäst vid datorn i hopp om att något roligt ska hända.

Nu längtar jag bara tills klockan elva så jag kan åka ner på dawes och lära mig en dans och sedan veta vem/vilka jag ska vara fadder till. Sen åker jag till Natalie, hörs later!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback