snow

2012-10-21 19:15:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Tjäna!
Blev två timmars sömn igår, klev upp klädde på mig och åkte direkt ner till Dawes. Andrea har gjort två riktigt bra danser! Tränade till klockan ett sen ramlade det in nya tävlingsdansare lite hela tiden! Sen satt vi alla i danssalen och pratade lite, sen fick vi vårda "fadderbarn". Två av mina var inte där, men en liten söt var där. Vi satt och pratade ett tag sen gick vi tillbaka till salen igen. Sedan fick alla dansa, visa upp osv. Efter allt det där så åkte jag till Natalie, la mig på soffan, sov nån timme, klev upp somnade om osv. Vid sju klev jag upp, då hade natalie bäddat om mig och allt, söt jävel.
 
Senare insåg vi att det snöade så vi gick ut och njöt av de vita guldet. Efter ett tag gick vi in, la oss. Sen vaknade jag vid halv tolv, då hade natalie redan dragit på jobbet och jag ringde efter skjuts hem. Sen har jag typ spelat farmville, jävla spelhelvete, ätit middag med mormor och morfar och familjen. Sen nu ska jag väl duscha och sen sova.
 
Så vi lär ju höras imorgon 
Puss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback