när helvetet frusit till is

2012-10-19 02:36:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Helt jävla sopslut alltså.
Hela natten så vaknade jag till och från, vaknade sen helt vid åtta, vägrade skolan och sov till elva. Duschade, åt, bråkade lite med mamma (vardagssyssla), tog bussen in till stan. Gick på banken eftersom bankomat helvetet snodde mitt kort. Tog sedan bussen upp till fyrvalla, hälsade på Anna och Andrea.
Jag var så jävla duktig, kan säga att körkorts teorin har hjälpt en del. Blev sedan tvingad att byta om för att skruva med Anna, haha dra åt helvetet. Kände mig som en riktig jävla bonde alltså, fattades bara en snus typ.. 
 
Köpte även en dricka för 12 kronor med en 50 lapp, fick 82 tillbaka. Livet är på topp!
Sen åkte jag hem, spelade farmville 2. Jävla farmville alltså, man fastnar dirket. 
Sen somande jag vid fem och vaknade för ca en timme sen, skönt att jag är ledig imorgon iallafall. 
 
Morgondagens planer är oklara, kanske ska med och fira Pelle, eller följa med Erika ut eller hänga med Natalie&Tess. Det är så oklart.
 
 
sexigt ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback