lite gladare.

2012-10-16 16:34:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Min livsglädje har inte varit på topp. Var inte på skolan på två veckor, var typ nedstämd. Orkade knappt dansa. Men nu är jag tillbaka, gladare, piggare! Jag har stora planer på G alltså, suttit och sytt i tre dagar. Men vad det ska bli är fortfarande små hemligt! 
 
Igår så satt jag och natalie och sydde, vi sydde hela dagen ungefär. På kvällen så fick jag skjuts av sofia hem, jag skulle åka och kolla hur mycket pengar jag hade på kontot. Så tar bankomatjäveln mitt kort, så nu är jag kortlös också. 
 
Annars så har ni inte missat så mycket i mitt liv, jag har druckit alkoholhaltiga drycker, jag har umgåts med vänner, jag har dansat, legat hemma osv.
 
Ska snart upp på middag hos mormor och morfar. Sedan har jag träning, lite segt att jag inte varit på träningarna tillräckligt så jag kan knappt danserna. Tur att jag är snabblärd. 
 
Nu måste jag byta om, vi hörs senare.
och om ni inte har märk
t det så snöar det ute
Puss.
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback