Godmorgon/eftermiddag/kväll

2012-10-22 21:42:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Sofia kom till min skola idag, vi pratade lite och sedan åkte vi till storsjöskolan för att hälsa på lärarna där. Blev fast där och höll på lägga pussel, jävla 1000 bitars pussel alltså.. Efter vi suttit där ett tag pratat, spelat spel osv så åkte vi hem till mig och skulle sy, men båda var så jävla sopslut så sofia åkte hem och jag la mig och sov. 
 
Vaknade inte för så längesen nu och var helt hundra på  att klockan var runt halv sju på morgonen. Skönt att jag är ledig imorgon så jag slipper försöka tvinga mig upp till skolan. 
Missade dansen för att jag somnade idag, jag ska typ inte ha dans på måndagar. Jag är alltid så trött efter skolan så somnar direkt när jag kommer hem.. 
 
Ska gå och ta nått att äta eftersom jag inte fått i mig något sen klockan två.
Puss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback