feeling like biggest looser

2012-10-22 01:49:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Ska börja ta tag i att sköta min diabetes så min träning hjälper något. Har bestämt mig för ett sunt och hälsosamt liv, fan va gay det låter. Men det är fan dags nu. Ska bli fit for fight till viva la studento! Men för att bli fit for fight så måste man fight for fit alltså! Känner redan nu pirret i kroppen för att få leva ett bättre liv. Kanske ska försöka sluta röka på samma gång, det är verkligen dags för det. 
 
Nu väntar jag bara för att få kunna sova, men har så mycket tankar, så mycket inspiration nu så jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Usch vad mycket jag vill göra här i livet! 
 
Ska sätta mig ner och tänka lite till så hörs vi imorgon,
puss.
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback