yolo

2012-11-20 23:51:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
Hejsan hoppsan, hann inte köpa telefonen idag, tyvärr. Känner mig naken utan en telefon som funkar som den ska. Åkte till stan, träffade tess. Hon följde med mig till tygcenter där jag hämtade ut tyget jag ska ha till avslutningen.
 
Sen vandrade vi mot telia för att kolla på telefon, men då hade inte mina föräldrar tid så jag får som sagt vänta tills imorgon. Sen bjöd jag tess på fika. Vi satt och pratade sen gick jag till dansen och hon hem. 
Min kära lilla Sanna syr min kjol till baletten. Så jävla söt. Annars så längtar jag tills dansen är över faktiskt. Jag måste få mer tid till skolan och vänner. Har ingen fritid utanför dansen överhuvudtaget. 
 
Men ska lägga mig nu så jag tar mig upp i tid. 
Godnatt pepz

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback