jag är inte alls bra på det här

2012-11-05 23:42:29 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


innan tävlingen i lördags.
kom femma i street av 19, fick prick och gick upp i silver! 
 
 
Jag funderar jämt på vad jag ska skriva här. Letar inspiration från andra bloggar, men de skriver bara om deras intressanta liv. Jag måste också skaffa mig ett instressant liv haha.. 
 
Orkade inte skolan imorse så jag sjukanmälde mig och sov till typ ett två tiden. Vaknade upp, åt frulle, spelade farmville, åt sen åkte jag på dans. Så skönt att få dansa, även fast jag är irriterad på hur showen kommer bli. Riktigt irriterad.. Annars så är jag glad att jag är så lättlärd iallafall. 
 
Imorgon är jag ledig, funderar på åka in och träffa tess och natalie. Prata lite osv. Annars hade jag tänkt att lyssna på min grymt bra playlist. Tryck på bilden här nere så kommer ni till den!

Puss
 

Kommentarer
Wilma

Hej Nikita, Wilma här (: Ditt fadderbarn, såg att du skrev och en liten söt va där. Aww, tack! Tycker om dig jääääättte mycket! Hoppas du mår bra? Kram Wilma!

2012-11-06 07:12:46

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback