förändringar!

2012-11-12 01:34:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


#diabetesliv
 
Idag tog jag ett beslut som jag tror kommer få mig själv att utvecklas och att komma någon vart. Jag var orolig, nervös för att trycka på skicka knappen. Är orolig för hur reaktionerna kommer bli. Men så länge JAG är nöjd så är det de som är bäst. Vi får se reaktionerna imorgon. 
 
Idag följde jag med Natalie på Dancehall, dansade lite fixade lite saker osv. Åkte hem, åt gudomlig middag, to die for. haha.
Igår hängde jag med Felicks och Emis, det var väl behövande. Så jävla trevligt. Vi cruisade runt och hamnade tillslut i Bräcke, Felicks var skitnödig hela vägen, (han glömde skita innan han åkte). Vad vi gjorde där är oklart. Det var iallafall sjukt trevligt att få vara med mina fina vänner! 
 
Imorgon är det skola, ska försöka komma i tid. Vill verkligen satsa på allt nu, har funnit livsglädjen! Tror jag ska dela med mig lite av den till Felicks, ibland ser han ut att behöva det.
 
Vi hörs imorgon, Puss
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback