åh varför fick jag inte sova längre?!!?

2012-11-06 14:52:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
en gammal bild på mig och min kära natalie.
 

JAG UNDRAR VAFAN JAG INTE FICK SOVA LÄNGRE FÖR?! Jag hade  världens mest konstiga och kanske underbaraste dröm! Det va såhär att jag var hemma, mamma och pappa väntade på någon som de skulle hjälpa. Efter ett tag efter personerna hade kommit så går jag ut, och vet ni vem det var. JUSTIN FUCKING BIEBER! Jag spelade cool och till min förvånad så var även lilla Joline här. Hon blev helt hysterisk.
 
Efter ett tag då jag och Justin lärt känna varandra så säger han att han är förföljd. Då var det några killar från stan som skulle mörda honom?? Så pappa, mamma, jag och joline hoppar in i bilen och ska köra i väg han någonstans. Joline sitter i bilen och är fortfarande helt hysterisk, och jag frågar justin "Inte för att jag ska vara jobbig eller så, men kan jag få ta en bild med dig?" Justin blev sjukt glad att jag frågade.
 
Vi tog några bilder och sen säger justin "Du  är den vackraste jag har sett i hela mitt liv." Och från där så var inte Joline med längre haha.. Det slutar med att jag och justin håller på, sen vaknade jag.. SÅ JÄVLA TYPSIKT. Vad olycklig man kan bli av en dröm.. Nu känner jag att jag måste på hans konsert.. 
 
börjar nog få en liten crush på honom..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback