best love song

2012-05-30 00:43:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Sitter och försöker göra min ergonomi.
Uppdateringen suger för att jag har för mycket i skolan, haft fullt upp med dans och jobb.
Har sån stor press på mig nu, har inte lyckats fått godkänt i ett ända ämne. 
Men jag kommer lyckas det vet jag!

Imorgon ska jag träna nere på dawes (♥) inför regnrocken där C'mon, infinity, jag och adina kommer dansa! Ska bli skit roligt! Gäller bara att komma överens om låt med adina osv!

Imorgon har jag engelska och foto.
I engelskan har jag inte lämnat in någonting, i foton blev jag klar i dag har bara ett prov kvar. Hoppas att Uffe vill godkänna mig bara. Känner väldigt mycket kärlek till min underbara emma larsson, vi mot världen käns det som. Om nu världen var skolan. 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback