är så jävla hatisk

2012-05-03 23:30:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jävla stad vi bor i alltså.
Staden där alla vet allt om alla.
Och det du inte vet själv kan alla andra berätta för dig.

Hela jävla Östersund är full av falska människor.

Jag har tagit så jävla mycket skit genom alla år.
Varit för feg för att kunna stå för vem jag är, vad jag tror på och hur jag känner.
Men sen växte jag upp,
förstod att jag är starkare än någon annan.

Jag säger bara en sak.
Ta ingen skit.
Tänk efter vad ni har för vänner.
Vad de gör.
Vad de säger.
Har själv insett vilka idioter jag egentligen umgås med.

Förstår inte hur folk kan förändras så snabbt.
Fattar inte varför alla ska ha sån jävla attityd.
Fan skippa erat jävla sätt att beter på. 

Känner att ibland vill jag fan mörda hela mänskligheten. 
Vill flytta bort och börja om.
För skiten i den här staden kommer man aldrig ifrån. 

Så jag säger fuck off, jag skiter i vad ni säger.
Skiter i vad ni tycker.
Jag ser bara avundsjukan i era ögon.


Sluta lipa för att jag är bättre än er.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback