hard work

2012-06-01 09:00:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Sitter och pluggar engelska och är extremt duktig, och forever alone.
ska försöka hinna klart idag så jag har mindre att göra senare, sen taggar jag regnrocken ikväll.
Då jag och adina ska dansa, även C'mon och Infinity från dawes! 

Idag ska jag och Ellen på stan för att leta något vackert till Sofia.
Åh jag som är sämst på sånt här, vafan..
Hoppas på något fint iallafall. Och Sofia tvingar mig att ha klänning på hennes middag..
Har aldrig klänning, äger inte en klänning (förutom den underbara min mormor gjorde till mig i nian), passar inte i klänning. Sofia gör det svårt för mig.. 

Sitter och lyssnar på när idrottarna diskuterar att deras lärare är sen, och att dom borde få gå. 
Jag tycker dom kan göra det så jag kan sätta mig på en skönare plats!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback