och jag är sjukare än någonsin.

2012-07-07 17:48:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


vilket extremt underbart väder vi har haft det!

Jag har fått min "U MAD BRO" tröja, johan har kommit hem, jag har fina vänner och det ända som är trist är att jag är sjuk. Har lyckats fått världens förkylning. Hängde på myway igår igen. Med hanna, ovanligt. Sen kom det en massa folk och det var fylla och mycket skratt. 
Mår nästan illa av att se alla andra dricka haha.
 
Det regnar som aldrig förr och min husvagn är äntligen hemma igen. Så sitter och inviger den nu,
ska hämta tv'n och sätta på sunes sommar så är det som vanligt igen! 

Och eftersom jag har så tråkigt så sitter jag och instalerar alla mina Sims spel. Fan brist på nått att göra.
Adios.
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback