kul att ni fortfarande tittar in här

2012-07-04 22:13:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har inte varit inne på blogg.se's hemsida på jag vet inte hur länge.
Nu har de gjort om allt så jag förstår nästintill ingenting.
 
Iallafall så har jag dansat idag på storsjöcupen, kunde gjort det så mycket bättre. 
Drog sedan vidare till myway, hängde med hanna, skrattade och hade det trevligt. 
 
Jag hade iallafall as roligt på peace&love, det spårade ganska mycket men det var nice.
 
Känner mig less på mänskligheten idag. Less på våran planet. Less på våran stad. 
Det finns aldrig något att göra, usch.

så jag lägger mig nu och tittar på mean girls med lite halloumi.
Bilder från tiden utan mig kommer inom kort.
Adjö.
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback