drogen till lycka har ingen hittat än.

2012-07-12 03:46:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det finns en del av mig.
Den delen har inget namn.
Den delen har inga känslor.
 
Den delen är för de människor som försökt förstöra mig.
Den delen är för alla gånger jag misslyckats.
Den delen är för de människor som har ljugit för mig.
Den delen är för de människor som svikit mig.
Den delen är för allt skit som hänt mig.
 
Men det finns en anna del av mig.
En annan del.
 
 Den delen som har fått mig att förstå.
Den delen som har gjort mig till den jag är idag.
Den delen som gjort mig stark.
Den delen som har berört mig.
 
Det finns människor.
De människor har gjort mig stark.
Förstått mig.
Stöttat mig.
 
Till mina vänner.
Ni som har stöttat mig genom allt jobbigt.
Till er som har hjälpt mig med allt.
Till er som har tjatat på mig.
Till er som har stöttat mig.
Till er som har förstått mig.
 
Jag berättar inte ofta hur mycket mina vänner gör för mig.
Jag berättar inte ofta vad de gör för mig.
Mina vänner.
Mina vänner räddade mitt liv.
Mina vänner har hjälpt mig.
Och jag kan aldrig vara mer tacksam. 

Till min familj.
Som har gjort allt för mig.
Som har orkat med allt som hänt i mitt liv.
Som har funnits där för att hjälpa mig sen första dagen.
 
Jag vet inte vad jag skulle göra utan min mamma.
Min mamma.
Min underbara mamma.
Som stöttar mig.
Tröstar mig.
Förstår mig.
Hjälper mig.
Som inte lessnar på mig.
 
Min pappa.
Min långhåriga pappa.
Du som aldrig vill något illa.
Du ställer upp.
Du fixar allt.
Du gör allt för mig.
 
Min bror.
Min älskade bror.
Utan dig hade jag nog gått under.
Allt vi bråkat om. 
Tjafsat om.
Men ändå hjälper mig när det behövs.
Jag kunde inte önska mig en bättre bror.
 
Jag måste förstå att jag måste ta vara på det jag har.
Förstå att jag ska vara glad och uppskatta det människorna i min närhet gör för mig.
Berätta för dom.
Att jag älskar dom.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback