no point in waisting tears

2012-01-04 00:48:16 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Du känner att du kan inte le tillslut. 
Du känner ingen ork till att gå upp på mornarna.
Du känner att alla tankarna kommer på natten.
Hur gott han luktade.
Hur fin han var.
Hur underbar han var mot dig.
Hur trygg han gjorde dig.

Du önskar att du hade något som var hans.
Det känns så tomt. 
Du kramar om kudden, gråter.
Märker sen att den är helt blöt.
Du önskar att du hade orken uppe utan att ha honom bredvid.

Du undrar varför.
Vad gjorde du för fel?
Varför dög du inte? 

Orken och luften sugs ut ur din kropp
och du söker stöd av någon.
Du vill berätta.
Berätta att du gråter.
Att du mår dåligt.
Du säger att vi inte förstår.

Älskade vän.
Så säger alla.

Men vi vet hur det är.

Älskade vän.
Du är en stark person och har en vacker spegelbild.
Du kan spela hård, precis som jag gjort.
Men jag ser rakt in i dina sorgsna ögon.

Men,
lyssna noga.

Du kommer tillslut inse.
Att du har roligare än förut och han är nästan glömd.
Att du är värd någon som verkligen älskar dig mer än allt.
Du kommer tillslut förstå.

Du har inte förlorat någonting,

han gick bara miste om den bästa

jävla tjejen han någonsin kunde fått.

Du är bäst i världen, sätt självförtroendet högt.

Be strong, I'm always there.

Kommentarer

Du är nog den finaste personen jag någonsin träffat! jag har aldrig träffat någon som igenom texter fått mig att må så bra! du är verkligen inspirerande! Och du är så himla bra! Jag tycker verkligen om dig ska du veta min fina Nikita!

2012-01-06 12:49:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback