tusen mil till mars

2012-02-24 02:12:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Värför finns det nätter?
Varför kommer alla mina tankar fram på nätterna?
Varför har jag så mycket åsikter på nätterna?
Nätter.

Dessa jävla skit nätter.
När jag skakade och grät.
När jag hatade och skrek.
Men jag lovar att hjärtat skrek.
Lovar att hjärtat grät.
Min hjärna utlöste sig.

Flera kapittel i mitt liv tillhör dig.
Kapittel jag vill slita ut, elda upp.
Sudda ut.

Ibland är jag stark.
Ofta är jag svag.

Jag vill försvinna för ett tag.
Springa.
Bort från verkligenheten.
Samtidigt som jag vill stanna i nuet.
Utan dig.

Förstår inte varför jag fortsätter.
Fortsätter skrika.
Skrika att jag hatar dig.
Att jag är så jävla mycket bättre än dig.

Men det här handlar inte om dig.
Det handlar inte om mig.
Jag vet inte vad det handlar om.

Tror det handlar om livet.
Alla låtar.
Och alla låt texter.
Alla hjärtslag.
Och alla tårar.

Allt som skapar minnen.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback