you don't understand that I'm never changing who I am

2012-12-29 08:06:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


en fin tårta jennifer och evelina gjorde till daniel
 
Åkte till stan vid två, träffade hanna och fanny. Gick runt och försökte hitta något att ha på mig på nyår. Jag är så galet arg på nelly.com. Hittade dock ingenting, sen mötte vi upp patricia, fikade, mötte upp tess, letade ännu mer efter nått jag kan ha på mig, hittarde inget, strejkade. Sen gick vi hem till tess och vid fem tiden åkte jag till jennifer för att sedan gå till daniel. 
 
Hos daniel var det iallafall trevligt, dock så är det alltid lite för mycket när man själv är nykter. Det beror helt på hur full dom är och till vilken gräns. Så åkte hem vid tio, drog driven på donken. Unnade mig som fan, kom hem, åt, tittade på jersey shore somnade och vaknade vid halv fyra. Sedan dess har jag inte kunnat sova.
 
Idag så tänkte jag hänga med felicks, även åka upp till mormor för hon har klippt av håret till öronen och ska ta bort allt. Ska försöka göra henne på bättre humör och om hon tar bort allt så kommer hon ändå vara grandma-swagger. 
 
Nu ska jag spela spel, för det är de jag gör bäst här i livet. 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback