the world could disappear

2012-12-15 02:43:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Känns lite jobbigt att ha utsikt mot cuprum, donken och bortåt på en fredag kväll kan jag lova.
Ser polisbilar, fulla människor, folk som ska äta, folk som umgås. Haha, känner mig så ensam. Rymde härifrån vid halv åtta tror jag och gick upp till dancehalls genrept träffade rebecca och majsan. Snabb pratade sen följde Rebecca med mig till sjukhuset, hon var här i kanske två timmar. Vi tittade på gamla bilder som jag hade och pratade massa.  Sen åkte hon hem vid tio, sen fick jag sällskap av Erik och Johan ett tag. Så egentligen ska jag inte klaga på att jag är ensam. Men jag vill också på krogen och träffa folk och se alla göra bort sig. 
 
Nu så sitter jag själv i fika rummet och tittar på tv och kollar sevärdheter i London. Vill dit snarast. 
Slängde ihop en gif och med det så säger jag adjö förtillfället.
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback