the book of love

2012-12-26 06:05:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


felicks har tagit över min instagram @nikitafilen
 
Då är man fortfarande vaken, somnade ca halv elva imorse och vaknade ca fyra. Klev upp och hade skattjakt med min bror. Mamma hade satt ut lappar runt i huset med rim så vi får gå och leta efter de en och en. Så himla mysigt, hon gör så varje påsk med påskäggen, hoppas det blir en jultradition också! 
Åkte upp till mormor och morfar vid fem, träffade mina kusiner osv, åt och sen efter ett tag så åkte jag och lucas. 
 
Hängde med sofia, drack monster och åkte på någon fest. Lika kul att se alla fulla människor, sen skjutsade vi alla på krogen. Sen har vi varit ute och sladdat, bara för att vi är så jävla swag. Hämtade upp emma, sladdade mer. Skjutsade hem emma vid halv två, väntade på att vi skulle vara taxi men ingen kom. Så vi hämtade upp felicks och kim så åkte vi dit. Satt där, sen tvingade jag hem felicks för han var icke i nyktert tillstånd. 
 
Kom in, fick felicks att gå med på en grej. (det får ni veta lite senare). 

Känner att livet är så jävla nice just nu. 
Imorgon blir det troligtvis Emma och Felicks häng på kvällen, film eller något liknande. 
SWAG
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback