julafton?

2012-12-24 05:08:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Noll julkänsla, klockan är fem. Julafton, förstår inte. Har inte hunnit fått någon julkänsla det här året eftersom det hänt så mycket nu under december. Så känner att julafton kommer suga. Tyvårr, men ska ta vara på dagen. Fota mycket för att behålla minnen till senare. 
 
Annars så måste jag kolla julkalendern, för det har jag inte gjort på två dagar nu, sen tänker jag nog sätta igång sunes jul så man blir lite taggad för morgondagen. 
 
Idag tog vi en tripp ner till sundsvall jag slink och min bror, vi skulle hämta någon men han missade flyget upp. Så vi gick runt och kollade på birsta. Det var förvånandsvärt lite folk där. Sen när vi kom hem så åt vi vårat årliga julbord hemma, eftersom vi inte firar jul hemma så har vi gjort såhär i alla år. Sen åkte jag till stan, hängde lite med sofia sen droppa hon mig hos felicks. Det var nice, vi satt inne ett tag sen åkte vi ut för att hämta johan. 
 
Var ute och gled, osv. Fast nu är det nog dags att försöka slagga. 
Återkommer med julbilder imorgon innan jag åker till mormor. 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback