heat

2012-12-27 21:07:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
Hallå världen. Sitter förtillfället hos tess och pratar och har det trevligt. Vaknade runt ett idag, att komma upp elva var inte så enkelt som jag trodde. Duschade och gjorde mig iordning sen åkte jag till stan för att möta upp hanna och patricia. Vi gick runt och kollade och eftersom jag är så dålig så hittar jag aldrig något på rea. Så less på affärerna här i stan, det är för litet för mig!
 
Fyndade iallafall två par byxor och en tröja och eftersom det är jag så var de inte på rea, hatar att vara så dålig på hitta något. Sen mötte jag upp mamma och lucas, skulle egentligen åka hem men blev dålig så vi åkte och åt. Sen for jag hit. 
 
Ska nog träffa rassmus ett tag eftersom han åker imorgon. 
Imorgon ska jag svänga förbi stan igen, lonely tror jag för att kunna i lugn och ro leta efter något. Sen på kvällen ska jag förbi torvalla och fira Daniel som nyss fyllt 18! 
 
Igår fastnade adam i snön, det var roligt. 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback