besviken på mig själv.

2012-12-25 06:41:03 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Jag glömde helt bort att ta bilder idag. På julafton, alltså vad är det med mig! 
Åkte iallafall upp till mormor och morfar vid halv fyra, kollade klart på kalles jul, besviken på att dom tog bort hela "mamma" scenen, ligister. Sen åt vi middag, pratade ett tag, kollade på standard programmen som går på jul. Öpnnade julklapparna. Gillar att jag fick något det här året eftersom jag inte önskat mig ett skit. Fikade, sen vart mormor så trött så hon slumrade till ett tag. 
 
Efter ett tag åkte jag hem sen plockade sofia upp mig. Vi åkte runt lite, hämtade frida sen hamnade vi hos zandra där hon och marre var. Pratade lite, sen kom anders. Då satt vi igång en rulle, sjukaste filmen. Såg inte klart hela utan gick och träffade felicks, kim, thaien och en till snubbe som jag helt glömt bort namnet på. Thaien var full, han bröt mot alla lagar jag har på jul. Vi gick in till thaien, han tog med sig en påse stutar och en bit julskinka, haha. Sen vandrade vi ner till kim.
 
Vid halv fyra började jag och felicks vandra hemmåt. Fick hämtning vid öp hallen, åkte hem och sen dess har jag suttit och lyssnat på musik typ. 
Fick ändå en liten julkänsla när jag satt och lyssnade på lite julmusik, men när jag kom upp till mormor och morfar så kändes det inte som jul överhuvudtaget efter middagen. Det blir lite annorlunda nu när mormor är sjuk. Men jag hade trevligt ändå. Imorgon så ska jag dit igen för då kommer kusinerna och moster + hennes man. Så det blir väl jul igen, men nu ska jag dricka upp min monster och invänta nanny. 
 

Kommentarer

you are so beautiful!

2012-12-25 12:29:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback