ops

2012-08-15 00:44:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


glömde bort er idag!
Blev inte att vara med Erika idag utan jag åkte till stan och träffade Tess.
Vi gick runt i stan, kikade lite, jag gick och kolla om min lön var klar osv.
Såklart var inte lönen klar, blir så less på x-chefen. Jag har ringt och ringt säkert 40 gånger. Tror ni han har svarat? Eh ne. Så jag skrev ett sms och frågade vafan han inte svarade när jag ringde för och varför han inte ville gå fram till glasskiosken när jag stog där. Han må vara 54 men beter sig fan som 12. 
 
Sen gick jag och Tess hem till henne, hon käkade osv. Sen tänkte vi att vi bara skulle ut en snabbis, jag gick till glasskiosken igen, och där sitter den feta jäveln och sitter och mumsar på ett winerbröd. Jag frågade vart min lön var, då var den helt plötsligt klar. Man måste ju hota för att få nått. Sen gick vi och fönster shoppade, jag köpte en sallad sen har vi bara suttit och pratat. Skönt att ha någon att prata vett med! 
 
Imorgon ska jag in till stan igen, köpa något. Ganska ovärt när jag fyller år men eftersom jag inte önskat mig nått så spelar det inte så stor roll. 

LOL 
*lots of love*
 
 
2010
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback