körkort körkort körkort.

2012-08-10 03:16:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


PLUGG PLUGG PLUGG
KÖRA KÖRA KÖRA!
 
Jag är så duktig på att köra bil nu! Helt sinnessjukt, känner doften av körkort redan nu!
 
Trodde man hade sommarlov! 
Jag kan säga att det här har varit den sämsta sommaren någonsin! Det var mitt sista sommarlov och vad har jag gjort? INGENTING! Jag har inte badat någonstans förutom i min pool. Jag har inte gjort massa bus som jag hade hoppats på. Jag har inte haft någon mysig sommarkväll. 
Det har inte ens varit någon sommar än? 
Vad är det för skitland vi bor i? 
 
Jävla skit norrland! 
 
Har iallafall försökt sätta ihop en dans nu i tre timmar, har inte kommit någon vart. Fått fram fyra åttor,  åh herregud. Bra att jag ska träna på måndag och hoppas att någon har några steg att ge mig! 
 
Och för att informera er så fyller jag 18 om 10 dagar!!!!!
SÅ JÄVLA SKÖNT!
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback