dawes

2012-08-13 23:17:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har varit på första träningen den här terminen. 
Åh det var underbart & extremt jobbigt. Började först med att sätta ihop en dans, tur att lovisa var där och kunde hjälpa mig. Sedan styrka, det var väl inte så farligt. Extremt jobbigt men inte värre än konditionen. 
Springa i trappan på dawes upp och ner i sju minuter. Jag strejka efter två kanske? Om ens det haha. Gick sista..
 
Tror inte jag kommer kunna gå imorgon, kommer inte ta mig ut ur sängen iallafall det är en sak som är säkert! 
Efter så hade jag ingen skjuts hem, det gick ingen buss så jag och min lilla sanna tog bussen till henne. Jag halv sov, under hela tiden jag var där typ haha.. Sen piggnade jag till och sedan blev det hemgång! 

Imorgon blir det att hänga med Erika. Ja det var inte igår så det ska bli super trevligt! 
Men nu blir det the big bang theory vi hörs later!
 
LOL
*lots of love*
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback