sorry. i forgot. you don't need me anymore.

2012-04-04 23:40:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag kanske ska bli full.
Jag kanske ska skrika.
Jag kanske ska gråta.
Jag kanske ska sova.

Vara full och odräglig, skylla på något dagen efter.
Vara full, skrika, gråta.
Och kan skylla på alkoholen, sedan somna som ett litet barn.
Somna som ett barn i min säng.
Tänka, som jag alltid gör.
Tänka att det kommer aldrig bli som förut.

*
Jag ska aldrig ge upp.
Jag har bestämmt mig för att leva till max.
Må bra.
Känna styrka.
Känna mod att vara mig själv.

Jag vill hjälpa andra.
Jag vill få folk att må bra.
Klarar inte av alla sorgsna ögon som jag möter.
Även fast mina kanske inte är så glada heller.

Usch natt taknar. 

Godnatt.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback