Dom såg inte ens att jag var döende

2012-04-03 00:35:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag orkar inte vara snäll längre.
Även fast det känns så bra.
Orkar inte låtsas att allt är okej.

Jag ser att alla vi har olika problem.
Vissa väljer att hålla allt för sig själv.
Vissa väljer att tycka synd om sig själv.
Och vissa väljer att förklara.

Jag vet att jag gör så många fel i mitt liv.
Att jag förstör min kropp mer och mer för varje dag.
Även fast jag vill sköta mig.
Jag vill vara duktig.
Jag vill vara den perfekta dottern.

Jag sviker.
Gång på gång.
Fortfarande. 

Kan somna gråtandes och inte veta varför.
Jag stressar så mycket. 
För mycket i skolan.
För mycket hemma.
För mycket med diabetesen. 

Vi har alla problem.
Men hur mycket man än försöker förklara dom.
Så kommer ingen någonsing förstå.

Dom såg inte ens.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback