sluta skrik ingen av oss orkar med dig längre, understood?

2011-10-28 01:35:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Halv två.
Jag borde sovit för längesen egentligen.
Jag sitter med två datorer.
Skoldatorn i knät och andra på nattduksbordet med greys som rullar på.

Längtar tills imorgon då jag ska på skolan.
Eftersom jag har naturkunskap och att det är sista dagen innan en veckas lov.

Hoppas att Erik, Emma och Een är där.
Löwet kommer lätt ha den coolaste utklädnaden imorgon.
Hellyeah.

Åker till brunflo för att träffa mina små chicks Ebba & Malin.
Goa brudar osv.

Blir utgång för min och ebbis del.
Och jag har nog inte skrivit sånt här normalt inlägg på länge.

Känns konstigt som fan.
Så jag säger nog adjö nu.

Adjö.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback