I'm tired of crying myself to sleep every night

2011-11-02 00:41:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag gav upp förlängesen.
Kämpar varje dag.
Försöker stå på benen.
Innan dom sviker mig.
Som allt annat.
Jag kämpar varje dag.

Jag försöker gå bakåt mot det förflutna.
För jag vill inte frammåt.
Jag vill tillbaka.
Jag vill gå bak nio år.
Då jag inte hade diabetes.
Då mitt liv var så mycket lättare.
Inga begränsningar.
Då jag slapp tänka på allt.
Då jag kunde ta en hårdmacka,
en godis bit,
dricka en dricka.
Utan att behöva ta en spruta eller kolla ett värde.

Jag gruvar mig alltid när jag går och lägger mig.
Jag vill inte ha en ny morgondag.
För det betyder.
Mer sprutor.
Mer värden.
Lika mycket att tänka på.

Jag tänker inte acceptera att jag har det här.
Tänker inte lyssna på allas tjat längre.
Jag vill göra som jag vill.

Jag gav upp för längesen.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback