†♥

2011-05-21 01:28:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vill inte förstå.
Jag vill inte veta.
Jag vill inte se.
Jag vill inte höra. 
Jag vill inte inse.
Jag vill inte det här igen.

Att man inte förstår hur mycket man älskar någon,
när det nästan är för sent. 
Jag kan inte förstå att det händer igen. 
Jag vet att du klarar det. 
Om du får den hjälpen du behöver.
Men.
Jag tror inte du kommer få det.
Och det får mig att gå i tusen bitar.
Det förstör mig.
Drar ner mig till botten. 
Tanken av att nästan förstå att jag aldrig kommer se dig igen. 
Vet inte vad jag ska göra utan dig. 

Jag älskar dig,
så jävla mycket. 
Du tar upp en stor del i mitt hjärta.
Det får inte hända.
Men det är kanske din tur nu.

Jag ber dig,
lämna mig inte nu..
Jag älskar dig. ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback