morsdag

2011-05-29 16:19:26 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag är det morsdag, har egentligen aldrig förstått innebörden av alla såna dagar.
Ska iallafall upp till mormor, kom nyss hem var tvungen att göra lite grejjer hemma.
HAR IALLAFALL BESTÄLLT SKORNA NU! MAAA SNART ÄR DOM MINA!!!

Middag och mys hos mormor med moster med hennes familj. 
Det är nice,  fast hade helt ärligt hellre varit någon annanstans,
det är väl för att jag är ung och dum.

Ska nu klicka mig in på lite sidor och kolla lite,
ikväll kommer Adina hem och jag är så lycklig. 
Så jag har bokat in henne imorgon från halv ett till kvart över nio hihi! 

Vi hörs senare

love.


Kommentarer

nu kan du väl lägga upp filmen ? förlåt om jag tjatar nikita ♥

2011-05-29 16:42:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback